niedziela, 30 września 2012

Anna Spiro - australijska projektantka wnętrz

 Mieszkająca w Brisbane australijska blogerka i projektantka wnętrz Anna Spiro to moje ostatnie odkycie.Od pierwszego wejrzenia "zakochałam " się w jej domu,którego wnętrza sama zaprojektowała .Mają w sobie coś ultra kobiecego,eleganckiego ,są pełne finezji i pogody ducha.Tę pogodę  zapewniają odpowiednio dobrane dodatki ,meble a przede wszystkim kolorystyka.Na tle białych ścian królują kolorowe meble, ciekawe antyki.Widać ,że nie boi się łączyć ze sobą różnych stylów i faktur. Jak sama mówi styl jej domu to połączenie amerykańskiego stylu kolonialnego i paryskiego mieszkania.I coś w tym jest ...



050109annas10.jpg

050109annas14.jpg


050109annas06_rect640


050109annas04_rect640


 050109annas07_rect640



 050109annas09_rect640



             http://www.apartmenttherapy.com/house-tour-anna-spiros-brisban-83546

1 komentarz:

  1. Osobiście ja nie interesuję się takimi rzeczami jak projektanci wnętrz, ale bardzo lubię sam urządzać swoje wnętrza. Tym bardziej, że teraz mam salon w stylu industrialnym http://www.homeinspiration.pl/salon-w-stylu-industrialnym/ i jestem bardzo zadowolony z faktu, że tak został ten pokój urządzony.

    OdpowiedzUsuń