niedziela, 4 listopada 2012

styl lat 50 / 60


Jako mała dziewczynka fascynowałam się filmami z lat 50 i 60 .I tak mi zostało do dzisiaj .Oglądając film zawsze robiłam to dwutorowo,oglądałam fabułę przy okazji obserwując każdy przedmiot jaki znajdował się na planie filmu.Mam w pamięci scenografie z filmów Hickoka.Dzisiaj jest to zupełnie nie do odtworzenia,filmy są mało dostępne ,rzadko emitowane .Ale udało mi się zapamiętać klimat z tych filmów .Zadałam sobie trochę trudu w wynajdowaniu w sieci ciekawych przedmiotów podobnych do tych widzianych przed laty.Pochodzą z amerykańskich stron sklepów ze starociami i aukcji internetowych.
Mid-Century Modern Ceramic Lamp by Royal Haeger . LG 35 inch high




Mid-Century Modern Pottery Lamp by Royal Haeger . Teal Green and Blue with Lucite Base


































































































































Mid Century Gaylord Library / Student Desk

Obecnie modnym trendem we wnętrzach jest styl vintage bazujący na przedmiotach z poprzednich dekad.Te pochodzące z rynku amerykańskiego są dosyć drogie jak na naszą kieszeń .Można czasem znaleźć coś ciekawego w komisach meblowych lub uśmiechnąć się do dziadków,żeby wymienili sobie na nowe to i owo a nam oddali w "spadku" np. fotele na cienkich nóżkach .Są jeszcze takie u moich rodziców,po zmianie tapicerki wyglądają całkiem stylowo wow...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz